Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Η στραβή ψωλή

Βαγγελιώ μου,

Θυμήθηκα μια παροιμία που χρησιμοποιεί ο πατέρας μου και θέλω να στην αφιερώσω γιατί πιστεύω οτι σου ταιριάζει απόλυτα..

Λοιπόν πάει κάπως έτσι: Της στραβής ψωλής της φταίν' οι τρίχες!

Και αν δεν κατάλαβες τί εννοεί επειδή είσαι και ολίγον τί ηλίθια και ο πολύς πηλός που βάζεις στο μαλλί εκτός απο το ίδιο το μαλλί σου έχει κάψει και εγκεφαλικά κύτταρα, σου εξηγώ:
Όταν μέσα σε 16 μήνες ανηλεούς σεξοτουρισμού σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη κλπ κλπ έχει πραγματοποιηθεί μόνο μια διείσδυση και αυτή δεν ήταν και τίποτα της προκοπής ή θεωρείσαι i)αγάμητη ή χειρότερα ii)στραβογαμημένη.

Γιατί βρε αγάπη μου;
Δεν ήντουνα καλός στο κρεββάτι ο Πακιστανός;

Κι εσύ διάβασε καμιά στατιστική πριν πας να τον φας!
Δεν ήξερες οτι οι περισσότεροι της ασιάτικής φυλής(μη μπερδεύεσα.δεν εννοώ τη γνωστή οδό που σου φαίνεται τοσο οικεία)τον έχουν μικρό;

Βρε μπας και ο mister κλειδοκύμβαλο που μας είχες πρήξει τα..αυτιά ήταν ασιάτης και αυτός;
Αν δεν απατώμαι είχες πεί οτι απο μέγεθος ο οργανοπαίχτης..δεν.

Αλλά θα μου πείς δεν τον ήθελες γι'αυτό γιατί είσαι ανωτάτου εσύ ξέχασα.
Τον ήθελες επειδή είναι καλλιτέχνης!

Αυτό πάλι που πηδάς(λέμε τώρα) απο τον ένα κλάδο στον άλλο δεν το έχω καταλάβει ακόμα.
Πώς απο τον καλλιτεχνικό μεταπήδησες στον επιστημονικό..Ογκολογία!
Αν δεν ήξερα πως δεν έχεις εγκέφαλο θα ορκιζόμουν οτι ήθελες τον δόκτορα για να σου εξετάσει τον όγκο μέσα στο κεφάλι.
Αχ αχ αχ.Για τον όγκο αυτό δεν ήθελες ογκολόγο αγάπη μου.Βοθρατζή ήθελες διότι πρόκειται για σκατά!
Φυσικά ο άνθρωπος είδε οτι δεν άπτεσαι του αντικειμένου του και δε σου κάθισε, άσχετο αν διέδιδες άλλα.
Αλί και τρισαλί! Τί ήταν να σε φτύσει; Που σε έπιασε το υστερικό σου και βγήκε η κακιά αδερφή που έκρυβες-όχι και τόσο πετυχημένα βέβαια-μέσα σου.

Και φυσικά την πλήρωσαν άλλοι...δε θα επεκταθώ σε λεπτομέρειες(ΑΚΟΜΑ)

Τα φιλιά μου και πιές και κανένα τσίπουρο μπας και ξεχάσεις..

Α! Και μιάς που το θυμήθηκα τώρα. Αν θελήσεις να κινηθείς δικαστικώς εναντίον μου..
..έλα τώρα μεταξύ μας είμαστε, ξέρω οτι είναι η συνήθης σου απειλή...
..στείλε μου ένα email(ναι.σαν τα υβριστικά που ξέρεις να στέλνεις) να σου αποστείλω τα στειχεία μου για την αγωγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: